Beneficiile mersului pe jos în sarcină
Ultima actualizare la 23 October 2015

 

 

Sarcina nu este o boală, ci o stare naturală. Tocmai de aceea, în această perioadă este bine ca pe cât posibil în activitățile tale zilnice să incluzi ți mersul pe jos timp de 30 de minute. Nu este nevoie să alergi sau să ridici haltere, ci să ai o activitate fizică echilibrată, adecvată condiției tale.

Ca să te menții în formă și să ai o stare psihică bună, mersul pe jos este ideal. În primul trimestru nici nu o simți efotul de a merge pe jos, iar din al doilea trimestru poți să încetinești ritmul plimbării sau să faci pauze mai dese.

Pentru a te simți cât mai confortabil este bine să fii atentă și la ținută: poartă încălțăminte lejeră, haine de bumbac confortabilă și protejează-te de soare (atunci când este cazul).

Principalele avantaje ale mersului pe jos sunt:

 - o stare de bună dispoziție și liniște (evident este de preferat o plimbare în parc sau în mijlocul naturii)
 - te vei simți mai energică și tonică - un corp puternic și tonic te va ajuta să faci față mai ușor cerințelor unei sarcini și va face recuperarea după naștere mai ușoară
 - circulația sanguină se va intensifica, mușchii vor primi un aport de oxigen suplimentar (mișcarea este cu atât mai eficientă cu cât gambele tale sunt mai obosite sau ”grele”)
 - durerile de spate se vor ameliora
 - vei întări musculatura pelviană
 - vei îmbunătăți mobilitatea articulațiilor
 - și bineînțeles, vei economisi bani. Mersul pe jos este gratis!

Nu uita! Mersul pe jos trebuie să fie o activitate plăcută și relaxantă. Singurul maraton spre care te îndrepți în următoarele luni este nașterea.

 

Adauga un comentariu
Adauga Comentariu

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.