Beneficiile mersului pe jos în sarcină
Ultima actualizare la 23 October 2015

 

 

Sarcina nu este o boală, ci o stare naturală. Tocmai de aceea, în această perioadă este bine ca pe cât posibil în activitățile tale zilnice să incluzi È›i mersul pe jos timp de 30 de minute. Nu este nevoie să alergi sau să ridici haltere, ci să ai o activitate fizică echilibrată, adecvată condiÈ›iei tale.

Ca să te menÈ›ii în formă È™i să ai o stare psihică bună, mersul pe jos este ideal. În primul trimestru nici nu o simÈ›i efotul de a merge pe jos, iar din al doilea trimestru poÈ›i să încetineÈ™ti ritmul plimbării sau să faci pauze mai dese.

Pentru a te simÈ›i cât mai confortabil este bine să fii atentă È™i la È›inută: poartă încălțăminte lejeră, haine de bumbac confortabilă È™i protejează-te de soare (atunci când este cazul).

Principalele avantaje ale mersului pe jos sunt:

 - o stare de bună dispoziÈ›ie È™i liniÈ™te (evident este de preferat o plimbare în parc sau în mijlocul naturii)
 - te vei simÈ›i mai energică È™i tonică - un corp puternic È™i tonic te va ajuta să faci față mai uÈ™or cerinÈ›elor unei sarcini È™i va face recuperarea după naÈ™tere mai uÈ™oară
 - circulaÈ›ia sanguină se va intensifica, muÈ™chii vor primi un aport de oxigen suplimentar (miÈ™carea este cu atât mai eficientă cu cât gambele tale sunt mai obosite sau ”grele”)
 - durerile de spate se vor ameliora
 - vei întări musculatura pelviană
 - vei îmbunătăți mobilitatea articulaÈ›iilor
 - È™i bineînÈ›eles, vei economisi bani. Mersul pe jos este gratis!

Nu uita! Mersul pe jos trebuie să fie o activitate plăcută È™i relaxantă. Singurul maraton spre care te îndrepÈ›i în următoarele luni este naÈ™terea.

 

Adauga un comentariu
Adauga Comentariu

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.